رونمایی از ویتامین سی زمزم در نمایشگاه آگروفود
زمزم در نمایشگاه آگروفود از محصول ویتامین سی با برند جدید «ویتامد» رونمایی کرد.
به گزارش کاماپرس، «ویتامد» با ترکیب دلپذیر طعم پرتقال و آناناس، تجربهای متفاوت از یک نوشیدنی انرژیبخش و سلامتمحور را برای مصرفکنندگان فراهم میکند و نماینده نسل جدید نوشیدنیهای غنیشده در ایران به شمار میرود.

«ویتامد» با بهرهگیری از ویتامین C و مجموعهای از ویتامینهای گروه B، به تقویت سیستم ایمنی بدن، افزایش انرژی روزانه و کاهش احتمال ابتلا به سرماخوردگی کمک میکند. همچنین این ترکیبات در بهبود فرآیندهای متابولیکی بدن نقش مؤثری داشته و این نوشیدنی را در زمره محصولات سلامتمحور قرار میدهند.
وجود کافئین طبیعی در فرمولاسیون این محصول نیز موجب افزایش هوشیاری، تمرکز و شادابی شده و به کاهش احساس خستگی در طول روز کمک میکند. از سوی دیگر، ترکیبات آنتیاکسیدانی موجود در «ویتامد» با مقابله با رادیکالهای آزاد، از سلولهای بدن محافظت کرده و در ارتقای سطح سلامت عمومی مؤثر هستند.
از دیگر ویژگیهای شاخص این محصول میتوان به بستهبندی اختصاصی و طراحی متفاوت آن اشاره کرد. بستهبندی شیشهای با درب آسان بازشو امکان مصرف آسان و سریع را در شرایط مختلف فراهم کرده و آن را به گزینهای مناسب برای استفاده در هر زمان و مکان تبدیل کرده است.
نمایشگاه آگروفود 1405 در روزهای 28 تا 31 خردادماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شد.
انتهای پیام
مرتبط با: